| Le topic où l'on se présente en Latin | |
|
Auteur | Message |
---|
DominaQuadrata Aidactive
| Sujet: Le topic où l'on se présente en Latin Lun 19 Nov - 19:24 | | |
| Quis vult incipere ? (Qui veut commencer ?) |
|
| |
I IMPERATO
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Mar 20 Nov - 17:17 | | |
| Ego ! Saluete omnes ! Mih i nom en est I IMPERATO. Sum nat us undec im ann os. Mih i est un us frat er. Mih i sunt du o soror es. Sum nec min us, nec magn us et mih i sunt capill i tenebros i. (je complèterai dans un prochain message)
Dernière édition par I IMPERATO le Jeu 22 Nov - 15:26, édité 1 fois |
|
| |
DominaQuadrata Aidactive
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Mer 21 Nov - 18:52 | | |
| Optime ! - Citation :
- Mihi sunt duos sorores
Je corrige : Mihi sunt duo sorores (c'est du nominatif, car sorores est le sujet de "sunt" et le nombre "deux" s'écrit "duo" au nominatif et à l'accusatif pluriel). |
|
| |
ludo78
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Mer 21 Nov - 21:28 | | |
| Mihi ! A moi Salvete condiscipuli !
Mihi nomen Ludo78. Sum natus duodecim annos. Mihi sunt tres sorores. Sunt mihi capilli tenebrosi. |
|
| |
DominaQuadrata Aidactive
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Mer 21 Nov - 22:24 | | |
| - ludo78 a écrit:
- A moi
Salvete! Mihi nomen Ludo78.Sum natus duodecim annos.Mihi sunt tres sorores.Sum sunt capilli tenebrosi. Es-tu bien sûr de cette phrase ? Quelqu'un peut-il corriger ? |
|
| |
I IMPERATO
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Jeu 22 Nov - 15:28 | | |
| On dit pas "Sum sunt capilli tenebrosi", mais: Mihi sunt capilli tenebrosi |
|
| |
I IMPERATO
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Jeu 22 Nov - 17:38 | | |
| Salue te! Paterfamilias est mih i av us. Matron a est mih i mat er. Mih i pat er est magn us. Mih i patr uus est nec min us nec magn us. Mih i sunt du o materter ae et mih i est unos amit a. Mih i avi a est capill i tenebros i. Ego, sum : Mih i pat er et mat er fili us, mih i av us et avi a nep os. Mih i soro r est : Mih i pat er et mat er fili a. Mih i avuncul us est magn us et est capill i tenebros i. Feci nullus coruus, nec ullus cattus, nec ullus canis
Dernière édition par I IMPERATO le Ven 23 Nov - 10:36, édité 2 fois |
|
| |
Janus
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Jeu 22 Nov - 17:57 | | |
| Salve I IMPERATO. Non intellego omnes, sed intellego multa verba - I IMPERATO a écrit:
- Saluete!
Mihi nomen est I IMPERATO. Sum natus undecim annos Undecim annos natus es ? Juvenis est ! Scribis bene ! Ubi habitas, tu ? Et quod significat nomen tibi, I IMPERATO ? |
|
| |
DominaQuadrata Aidactive
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Jeu 22 Nov - 21:10 | | |
| - I IMPERATO a écrit:
Feci nullus coruus, nulla cattus, nulla canis Ego non intellego verba tua ! Cattus et canis non feminae sunt ! |
|
| |
-Mariae-
| Sujet: Vous voyez madame je fait un effort! Ven 23 Nov - 22:03 | | |
| Mihi nomen est Mariae. Sum nata quattordecim anmos. Habito in somniis urbe. Mihi unus frater et una soror. (il manque le verbe accordé avec ses deux sujets)
Amo Latin (le latin se dit "la langue latine"). Meus ventus color est purpura! (ton vent est la couleur violette ) |
|
| |
DominaQuadrata Aidactive
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Ven 23 Nov - 22:26 | | |
| J'ai édité ton message MARIAE pour te donner des indices ! La dernière phrase est un peu mystérieuse ... Mais je salue tes efforts !
Dernière édition par DominaQuadrata le Lun 26 Nov - 12:45, édité 1 fois |
|
| |
Techno
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Dim 25 Nov - 10:24 | | |
| Sed poeticum est ! Poeta esne, Mariae ? |
|
| |
Marylou Malik
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Mar 27 Nov - 19:28 | | |
| A moi Salvete! Mihi nomen Marylou Malik.Sum natus quattordecim annos.Mihi sun una soror.Sum sunt capilli flavi. |
|
| |
DominaQuadrata Aidactive
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Mar 27 Nov - 22:31 | | |
| - Marylou Malik a écrit:
- A moi
Salvete! Mihi nomen Marylou Malik.Sum natus quattordecim annos.Mihi sun una soror.Sum sunt capilli flavi. "nat us" ? Num puer aut puella es ? |
|
| |
captiane-lito-78
| Sujet: dominaquadrata Sam 1 Déc - 13:57 | | |
| A moi. Salve. Mihi cognomen est captiane lito 78520.Sum natus duodecim anos. Mihi est uns frater et nullus sorore. habito in limay urbe.
|
|
| |
Gavroche
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Dim 2 Déc - 18:03 | | |
| A mon tour :
Salvete ! Mihi nomen est Tiberia Roubia Musa. Optime valeo. Discipula sum. Duodecim annos nata sum. Nec parva nec magna sum sed media statura sum. Capilli mihi nec flavi nec rufi sed fusci sunt. Oculi mihi fusci* sunt. Ruri* habito. Domi sunt pater, mater, gemini et unus canis. Avus et avia habitant mecum. Nec pisces nec aves habeo. Amo equos. Laeta, tenera et juvenis sum. Valete omnes !
Lexique :
* fuscus,i=brun.
*Rus,ruri (locatif)=à la campagne.
Dernière édition par Gavroche le Mar 11 Déc - 17:41, édité 4 fois |
|
| |
Nutella
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Lun 3 Déc - 17:33 | | |
| Salvete omnes !
Mihi nomen est Lucia Julia Fuscia quia fuscia*(bronzé) sum. Optime valeo. Capilli mihi fusci(bruns) sunt et oculi mihi quoque fusci sunt.Tredecim annos nata sum. Sum nec parva nec magna sed media statura et gracilis. In parva urbe appelata " Laruns " habito sed non oppidum est. Domus, ubi habito, magna est. Sunt domi mater, unus canis et unus piscis. Avia mihi est sed non avus. Puella hilara, tenera juvenisque sum. Valete ! top Lexique : *fuscius -1 : brun -2 : bronzé
Dernière édition par Nutella le Jeu 13 Déc - 17:50, édité 7 fois |
|
| |
Gavroche
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Lun 3 Déc - 18:29 | | |
| - Nutella a écrit:
- Salvete omnes !
Mihi nomen est Lucia Julia Fuscia .Capilli mihi fusci sunt et oculi mihi sunt quoque fusci sunt.Tredecim annos natta sum.Sum nec parva nec magna ced sum media statura et gracilis. Habito in urbe appelatta " Laruns " ced non oppidum est. Domina urbi habito magna est. Sunt domi mater, unus canis et unus piscis.
top Tu as écris "ced" alors que ça s'écrit "sed". |
|
| |
Horizon
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Mer 5 Déc - 13:51 | | |
| Saluete omnes ! Mihi nomen est Arthus Pellius Albus quia sum albus. Tredecim annos natus sum. Juvenis et hilarus puer sum. Non parvus sed magnus sum. Capilli mihi fusci sunt. Oculi mihi non negri sed veridi sunt. In parva urbe appelata "Louvie-Soubiron", sunt domi pater, una soror hilara, unus canis, duo feles. In parva urbe appelata "Laruns", sunt domi mater et duo feles. Mihi soror nec parva nec magna sed media statura est. Valete
Dernière édition par Horizon le Jeu 13 Déc - 18:52, édité 6 fois |
|
| |
Nutella
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Mer 5 Déc - 15:32 | | |
| - Horizon a écrit:
- Saluete omnes ! Mihi nomen est Arthus Pellius Albus. Tredecim annos natus sum. Sum juvenis et hilarus. Non parvus sed magnus sum. Capilli mei fusci sunt. Oculi mei non negri sed veridi sunt. Sunt domi de Louvie-Soubiron pater, una soror hilara, unus canis, duo feles. Sunt domi de Laruns mater et duo feles. Mihi soror nec parva nec magna sed média statura est.
Il ne faut pas de " é " à media statura. Pour ton "mei", j'aurais plutôt dit "mihi". |
|
| |
I IMPERATO
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Mer 5 Déc - 15:34 | | |
| Oui moi aussi j'aurais mis "mihi". |
|
| |
Dairen
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Mer 5 Déc - 21:10 | | |
| Saluete omnes ! Mihi nomen est Romanus quintus ursus,quia cocnomen pater ursus est. Tredecim annos natus sum. Sum adolecens magnus. Non capilli mei rufi sed fusci sunt. Oculi mei fusci sunt. Sunt domi pater, mater, duo feles, una sorore, unus frater. Frater nec parvus nec media statura sed magnus est. Mihi soror media statura est. Non canis sed duo feles. Mihi sunt gallus, gallinae avesque.
Dernière édition par Dairen le Jeu 13 Déc - 18:13, édité 4 fois |
|
| |
Horizon
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Mer 12 Déc - 18:52 | | |
| - Nutella a écrit:
Puella hilara, tenera que juvenis sum.
Je pense que c'est plutôt juvenisque. Le "que" est attaché si tu veux dire "et" (enfin je crois). |
|
| |
juvenismagistra
| Sujet: Re: Le topic où l'on se présente en Latin Mer 2 Jan - 17:19 | | |
| Tu as raison Horizon! Le -que se rajoute à la fin d'un mot et correspond à un "et" qui serait placé juste devant ce mot. exemple: Senex et caecus est. ("Il est vieux et aveugle", désolée, c'est la phrase que j'avais justement sous les yeux! ) OU Senex caecusque est.Ces deux phrases veulent dire exactement la même chose et sont toutes les deux justes et utilisées par les Romains! |
|
| |
loulou.64
| |
| |
| Le topic où l'on se présente en Latin | |
|